ၾကံဳရဆံုရ ေရႊ၀ါေရာင္ေတာ္လွန္ေရး အၾကိဳကာလ အပိုင္း(၂)
ကိုေမာ္ | ေသာၾကာေန႔၊ မတ္လ ၀၆ ရက္ ၂၀၀၉
ကိုလႈိင္ဘြားဆိုသူႏွင့္ မိမိတို႔ စကားေျပာေနစဥ္အတြင္း စိန္ေတာင္တန္း လၻက္ရည္ဆိုင္၌ လူမ်ား စည္ကားလွပါသည္။ ထိုဆိုင္အတြင္း၌ မိမိတို႔ ထိုင္ေနစဥ္အတြင္း မိမိအပါအ၀င္ သံဃာ ၇ ပါး အာ႐ံုဆြမ္းအျဖစ္ နံနက္စာမ်ား သံုးေဆာင္လ်က္ရွိ၏။ ထိုသံဃာ ၇ ပါး ရွိရာမွ ၅ ပါးမွာ မိမိႏွင့္အတူ ေရနံေခ်ာင္းမွ အတူထြက္လာၾကသူမ်ားျဖစ္ၿပီး၊ ကိုလႈိင္ဘြား ဆိုသည့္ ဘုန္းေတာ္ၾကီး အပါအ၀င္ ၆ ပါးကိုသာ မိမိတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ကိုယ္ေတာ္မ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း သိထားခဲ့၏။
က်န္သံဃာတပါးမွာ သက္ေတာ္အားျဖင့္ ၆၀ ေက်ာ္၊ ၇၀ ပတ္၀န္းက်င္ရွိသည့္ ရဟန္းၾကီးတပါးျဖစ္၏။ ရဟန္းၾကီးမွာ တပါးတည္း မိမိတို႔အနီးရွိ စားပြဲတ၀ိုင္း၌ သီးသန္႔ထိုင္၍ မိမိတို႔အား မသိမသာ အကဲခတ္ေနဟန္ ရွိသည္။ ထို႔အတူ ကိုလႈိင္ဘြားကလည္း ထိုဦးဇင္းၾကီးကို မၾကာခဏ သတိျပဳကာ စူးစမ္းေနသည္ကို မိမိ ရိပ္မိလိုက္၏။ ထိုအခိုက္ မိမိစိတ္ထဲတြင္ မွတ္ယူလိုက္သည္မွာ မိမိတို႔အား စစ္ေထာက္လွမ္းေရး (သို႔) ၾကံ႕ခိုင္ေရးအဖြဲ႔က ေျခရာခံမိကာ အေယာင္ေဆာင္ ဘုန္းေတာ္ၾကီးတပါးကို ထည့္ေပးလိုက္သည္ဟု တြက္ဆမိ၏။
ထိုသို႔ တြက္ဆရသည္မွာလည္း မိမိတို႔ ထြက္လာခဲ့သည့္ ေနာက္ေၾကာင္းကား စိတ္ေအးဖြယ္ရာ မရွိ၍ ျဖစ္သည္။ မိမိ ဦးဣႆရိယနဲ႔ စတင္ေတြ႔ထိ ရင္းႏွီးခဲ့စဥ္ကာလသည္ ဦးဣႆရိယအား ေရနံေခ်ာင္းရွိ နအဖ အာဏာပိုင္မ်ားမွ အခ်ိန္ျပည့္ ေစာင့္ၾကည့္တာ ခံေနရခ်ိန္ျဖစ္၏။ မိမိႏွင့္ ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခဲ့သည့္ ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕ ေစ်းၾကီးအနီး လၻက္ရည္ဆိုင္တခု၌လည္း ၾကံ႕ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးဆိုသည့္ အဖြဲ႔က လူတေယာက္ ထိုသို႔ ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ကာ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္ကို ၾကံဳခဲ့ရဖူးသည္ျဖစ္၍ မိမိစိုးရိမ္စိတ္ ကဲေနရျခင္းျဖစ္၏။ ထို႔အတူ မိမိကိုယ္တိုင္၏ ႏိုင္ငံေရး ေနာက္ခံအရလည္း စိတ္ခ်ရသည့့္ အေျခအေနမရွိ၍ ထိုသို႔ စဥ္းစားမိျခင္းျဖစ္သည္။
ထို႔ေနာက္ မၾကာလိုက္ပါ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ ထိုဦးဇင္းၾကီး စားပြဲ၀ိုင္းသို႔ ထသြားကာ သာေၾကာင္းမာေၾကာင္း ေမးၿပီး တ႐ိုတေသ ႏႈတ္ဆက္ေလေတာ့၏။ ဦးဇင္းၾကီးကလည္း ကိုလႈိင္ဘြား ဟုတ္မဟုတ္ကို ေသခ်ာေအာင္ ဆန္းစစ္ေနဟန္ရွိသည္။ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ကား ထိုဦးဇင္းၾကီး၏ ဟန္ပန္အမူအရာကို ၾကည့္၍ သူၾကိဳဆိုရမည့္ ဘုန္းေတာ္ၾကီးတပါး ျဖစ္ေၾကာင္း သေဘာေပါက္မိ၍ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး မိတ္ဆက္ကာ ေနေလ၏။ ေနာက္ပိုင္း ကိုလႈိင္ဘြားက ေျပာျပမွ ၎ဦးဇင္းၾကီးမွာ ဦးဣႆရိယ၏ အစီအစဥ္နဲ႔ ေခ်ာက္ၿမိဳ႕မွ တပါးတည္း ထြက္လာသူ ျဖစ္ေၾကာင္း သိခဲ့ရသည္။
မနက္ ၇ နာရီေလာက္တြင္ မိမိထံသို႔ ကိုလႈိင္ဘြား လက္ကိုင္ဖုန္းမွတဆင့္ ဦးဣႆရိယ ဖုန္းဆက္ပါသည္။ မိမိတို႔ အဆင္ေျပမႈ ရွိ၊ မရွိနဲ႔ လမ္းခရီး အေျခအေနတို႔ကို ေမးျမန္းၿပီး၊ မၾကာမီ သူလည္း ေရာက္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္။ ဦးဣႆရိယမွာ ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕၌ အေျခစိုက္ကာ HIV ေ၀ဒနာသည္မ်ားကို တစိုက္မတ္မတ္ အကူအညီေပးေနသူ ျဖစ္သည့္အတြက္ နအဖ အာဏာပိုင္မ်ားမွ သူ႔ကို အၿမဲသတိထားကာ သြားရာလာရာ ေနရာမ်ားကို စံုစမ္းေထာက္လွမ္းေလ့ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ သူသည္ ၂၀၀၆ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္တိုင္း သကၤန္းကြ်န္းၿမိဳ႕နယ္ မဂၢင္ေက်ာင္းသို႔ ေျပာင္းေရႊ႔ကာ သီတင္းသံုးခဲ့ရသူျဖစ္၏။ သို႔ျဖစ္၍ လံုၿခံဳေရး အေျခအေနအရ ရန္ကုန္သို႔ မေရာက္မီ လမ္း၌ တၿမိဳ႕၀င္ တၿမိဳ႕ထြက္ အဆင့္ဆင့္ ကားစီး၍ ေျခရာေဖ်ာက္ကာ လာခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။
မနက္ ၈ နာရီခြဲေလာက္တြင္ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ မိမိတို႔ စားပြဲ၀ိုင္းႏွင့္ ခပ္လွမ္းလွမ္းတေနရာတြင္ ထုိင္ေနေသာ ဒကာၾကီးတေယာက္ဆီ သြားေရာက္ၿပီး တိုင္ပင္ပါသည္၊ ထို႔အခါက်မွ ကိုလႈိင္ဘြားႏွင့္ ထိုဦးေလးၾကီးမွာ အတူလာၾကသူမ်ားျဖစ္မွန္း ရိပ္မိပါေတာ့၏။ ထုိ႔ေနာက္ မိမိအား ကားလက္မွတ္၀ယ္လိုက္ရန္ ေျပာသျဖင့္ ကိုလႈိင္ဘြားႏွင့္ အတူပါလာသူ ဦးေလးၾကီးႏွင့္ လိုက္ခဲ့ရပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ထုိဦးေလးၾကီး၏ မွတ္ပံုတင္ကို မသိမသာ ၾကည့္မိရာမွ ထုိဦးေလးၾကီး၏ အမည္မွာ ဦးတင္ၾကြယ္ျဖစ္မွန္း သိခဲ့ရ၏။ (ထိုဦးေလးၾကီးမွာ ေနာက္ပိုင္း အရွင္ဂမၻီရ၏ ဖခင္ျဖစ္သူဟု အရွင္ဂမၻီရ အဖမ္းခံရသည့္အခ်ိန္တြင္ မိဒီယာမ်ားမွ မွားယြင္း ထုတ္လႊင့္ျခင္း ခံခဲ့ရဖူးသည့္ ကပၸိယ ဒကာၾကီးတဦးျဖစ္သည္။)
ထို႔ေန႔ ကားအဆင္မေျပသျဖင့္ ၾကည့္ျမင့္တိုင္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ကိုလႈိင္ဘြား၏ မိတ္ေဆြတဦး အိမ္တြင္ မိမိတို႔ တည္းခိုခဲ့ရသည္။ ထို႔အခ်ိန္အထိ ကိုလႈိင္ဘြားဆိုသည့္ ဘုန္းၾကီး၏ ရဟန္းဘ႔ြဲေတာ္ကို မသိရေသးပါ။ ၎အိမ္တြင္ မိမိတို႔ႏွင့္အတူ မႏၲေလးမွ သံဃာ ၇ ပါးလည္း ေရာက္ရွိေန၏။ ထို႔အျပင္ သံဃဒူတအဖြဲ႔ တာ၀န္ခံ ဆရာေတာ္တပါးလည္း ထိုအိမ္၌ ရွိေန၏။
မိမိတို႔ အိမ္ေရာက္ၿပီး မၾကာမီမွာပင္ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ မႏၲေလးက သံဃာတပါးႏွင့္အတူ ဖုန္းမက္ေဆ့ခ်္အရ အျပင္သို႔ ထြက္သြားပါသည္။ မိမိတို႔ ေရာက္ရွိေနရာျဖစ္သည့္ ကိုလႈိင္ဘြား၏ မိတ္ေဆြအိမ္သည္ ပထမအလႊာရွိ သာမန္ တိုက္ခန္းက်ဥ္းေလးတခုသာ ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ မိမိတို႔ သံဃာ ၁၀ ပါးေက်ာ္ႏွင့္ လူတခ်ဳိ႕အတြက္ အလြန္က်ဥ္းက်ပ္လွပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကိုလႈိင္ဘြားမွ လံုၿခံဳေရးအရ အျပင္ကို အုပ္စုလိုက္မထြက္ၾကဖို႔နဲ႔ ၀ရန္တာမွာလည္း အုပ္စုလိုက္ ထြက္မထိုင္ဖို႔ မွာၾကားခဲ့သည့္အတြက္ မိမိတို႔အဖို႔ ေနရထိုင္ရတာ အေတာ္ကို အခက္ေတြ႔ေနရပါေတာ့သည္။
ထိုေန႔ ေန႔ခင္း ၂ နာရီ ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္တြင္ ကိုလႈိင္ဘြား ျပန္ေရာက္လာပါသည္။ သူႏွင့္အတူ လူတဦးလည္း ပါလာခဲ့သည္။ ထိုလူမွာလည္း ရန္ကုန္ႏိုင္ငံေရး အသိုင္းအ၀ိုင္းထဲမွ လတ္တေလာ လႈပ္ရွားေနသူျဖစ္၏။ ထိုလူအား ပန္းခ်ီဆရာတဦးျဖစ္ေၾကာင္း ကိုလႈိင္ဘြားက မိတ္ဆက္ေပးၿပီး သူ႔အား ပန္းခ်ီးဆရာဟုသာ ေခၚေ၀ၚသံုးစဲြပါသည္။ ထိုပန္းခ်ီဆရာမွ မိမိတို႔အား ကိုလႈိင္ဘြား၏ မိတ္ေဆြအိမ္၌ က်ဥ္းက်ပ္မည္စိုး၍ သူ႔အိမ္တြင္ ညအခါ သံဃာတခ်ဳိ႕ လာေရာက္က်ိန္းစက္ဖို႔ ပင့္ေလွ်ာက္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကိုလႈိင္ဘြားက မိမိတို႔၏ လံုၿခံဳေရးအား စိတ္မခ်သည္ျဖစ္၍ သူ႔မိတ္ေဆြအိမ္၌ သူႏွင့္အတူ က်ိန္းစက္္ရန္သာ စီစဥ္ၿပီး၊ မိမိတို႔အား ညပိုင္း ဆားဗီးယား၊ ခ်ီလီ၊ ေတာင္အာဖရိက အစရွိသည့္ အၾကမ္းမဖက္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားႏွင့္ အာဏာရွင္အား ေအာင္ပြဲခံခဲ့သည့္ အေျပာင္းအလဲ မွတ္တမ္းမ်ားကို ၾကည့္႐ႈခဲ့ရ၏။
ထိုေန႔ည၌ မိမိတို႔ ညဥ့္နက္သည္အထိ မအိပ္ျဖစ္ခဲ့ၾက၍ ကိုလႈိင္ဘြားႏွင့္လည္း စကားအမ်ားအျပား ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကသည္၊ ထိုသို႔ စကားေျပာျဖစ္ခဲ့ရာမွ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ မိမိတုိ႔ႏွင့္ စေတြ႔ခဲ့စဥ္က မိမိတို႔ေခတ္ ရဟန္းပ်ဳိတပါး၏ ေနပံုထိုင္ပံု ၀တ္စားဆင္ယင္ပံုႏွင့္ ႏႈိင္းယွဥ္၍ကား - ပံုစံ ေပတိေပစုတ္ ႏိုင္သေလာက္ စိတ္ထားျဖဴစင္သူ၊ အေတြ႔အၾကံဳ ရင့္က်က္သူတဦးျဖစ္ၿပီး၊ စကားေျပာရာ၌လည္း ေအးေဆးတည္ၿငိမ္မႈ အျပည့္ရွိေၾကာင္းႏွင့္ ပါဠိစာေပႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ႏွံ႔စပ္ကြ်မ္းက်င္သူျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိခဲ့ရသည္၊ ထို႔အျပင္ ႏိုင္ငံေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ခံယူခ်က္ႏွင့္ ခံစားခ်က္ ေပါင္းစပ္ကာ တစိုက္မတ္မတ္ လုပ္ကိုင္ေနသူျဖစ္ေၾကာင္း ထိုစဥ္က မွက္ခ်က္ခ်မိခဲ့၏။
၆ ရက္ေန႔ နံနက္ပိုင္း၌ ကိုလႈိင္ဘြား၏ ဖိတ္ၾကားမႈျဖင့္ ညီညီေဇာ္ ဆိုသူ လူငယ္တေယာက္ မိမိတို႔ႏွင့္ လာေရာက္ေတ႔ြဆံုကာ လူ႔အခြင့္အေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အခ်က္အလက္တခ်ဳိ႕ကို ရွင္းလင္းေဆြးေႏြးျပသည္။ ထိုလူငယ္သည္ အစၥလာမ္ ဘာသာ၀င္ ျဖစ္ေသာ္လည္း မိမိတို႔ႏွင့္ ေျပာဆိုဆက္ဆံရာတြင္ ႐ိုေသေလးစားမႈ အျပည့္ရွိကာ ဘာသာေရးအရ ခြဲျခားမႈ အထူးတလည္ မရွိသူျဖစ္သည္။ သူသည္ လူ႔အခြင့္အေရးႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ပညာေပးေရးလုပ္ငန္းကို လူထုအတြင္းသို႔ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ စိမ့္၀င္ကာ လူတိုင္းလူတိုင္း ကိုယ့္အခြင့္အေရးကို ကိုယ္အရယူ၍ သူတပါးကိုလည္း မထိခိုက္ေအာင္ စနစ္တက် အသံုးခ်တတ္ေစဖို႔ကို တစိုက္မတ္မတ္ ပညာေပးခ်င္သူျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အျပင္လည္း မ်က္ေမွာက္ေခတ္ မိမိတို႔ တိုင္းျပည္၌ လိုအပ္ေနသည့္ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ အလုံးစံု ခ်ဳပ္ၿငိမ္းေရးကိုသာ အထူးတလည္ ဂ႐ုတစိုက္ လုပ္ကိုင္ခ်င္ေၾကာင္း ဘာသာေရးအရ ခြဲျခားမႈ၊အစြန္းေရာက္မႈတို႔ကို မလိုလားေၾကာင္း မိမိတို႔အား ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ထို႔ေနာက္ ကိုလႈိင္ဘြားမွ နာရီပိုင္း ေဆြးေႏြးပြဲကို အဆံုးသတ္ကာ မိမိတို႔ ခရီးထြက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ေစပါသည္။ သြားရမည့္ ခရီးစဥ္ကိုလည္း အေသးစိတ္ ေျပာျပပါသည္။ ထိုမေ၀းလွသည့္ ခရီးစဥ္မွာ မိမိတို႔အား ကိုလင္း ဆိုသူမွ တာ၀န္ခံေခၚမွာျဖစ္ျပီး ညီညီညြတ္ညြတ္ ရွိၾကရန္ႏွင့္ ကိုလင္း၏ အရိပ္အေျခကိုၾကည့္ကာ ပါးပါးနပ္နပ္ ရွိၾကဖို႔ကိုလည္း အေလးထားမွာၾကားပါသည္။ မၾကာမီမွာပင္ မိမိတုိ႔ ၃ ပါး တတြဲစီခြဲကာ ခရီးထြက္ခဲ့ရပါေတာ့သည္။
ထို႔ေနာက္္ ရန္ကုန္ႏွင့္ သိပ္မေ၀းလွသည့္ ၿမိဳ႕တၿမိဳ႕၏ ဆင္ေျခဖံုးရပ္ကြပ္တခုရွိ အိမ္ၾကီးတအိမ္သို႔ မိမိတို႔ ေရာက္ရွိခဲ့ၾကပါသည္။ မိမိတို႔ထက္ အရင္၌ကား သံဃဒူတ တာ၀န္ခံဆရာေတာ္ႏွင့္ ဦးဣႆရိယတို႔ ေရာက္ရွိေနၾကၿပီး၊ မႏၲေလးက ကို္ယ္ေတာ္မ်ားကိုပါ အဆင္သင့္ ေတြ႔ခဲ့ရ၍ မိမိတို႔ ပိုမိုအားတက္ခဲ့ရပါသည္။
၈ ရက္ေန႔ နံနက္ ၉ နာရီခန္႔ကစ၍ မိမိတို႔ လူထုစည္း႐ံုးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ထိုသို႔ ေဆြးေႏြးရာတြင္ လူထုတြင္းသို႔ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ႏိုင္မည့္ နည္းနာမ်ားကို အေသးစိတ္ ေလ့လာသံုးသပ္ခဲ့ၾက၏။ ထိုေဆြးေႏြးပြဲကို သံဃာ ၁၄ ပါး ပတ္၀န္းက်င္ခန္႔ႏွင့္ အျခား ဒကာ ၄ ဦးတို႔လည္း တက္ၾကြစြာ ပါ၀င္ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။ ထိုေဆြးေႏြးပြဲအား ၄ ရက္တိုင္တိုင္ ေဆြးေႏြးသံုးသပ္ၾကၿပီး၍ ေဆြးေႏြးပြဲ ေအာင္ျမင္သည့္ အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ ဦးဣႆရိက စကားရည္လုပြဲတခုလုပ္ဖို႔ အဆိုျပဳလာခဲ့ပါသည္။ ထုိ႔အတူ မိမိတို႔အား ကိုလႈိင္ဘြားမွ ေပးလိုက္ေသာ စာကိုျပ၍ အေလးအနက္ဖတ္႐ႈကာ လက္ေတြ႔က်က် စဥ္းစားၿပီး အဆင္ေျပရင္ျဖင့္ ယေန႔ည အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္ဖို႔ ၾကိဳးစားၾကရန္ ေျပာခဲ့ပါသည္။
ထိုစာထဲ၌ ပါ၀င္ေသာ အဓိက အခ်က္အလက္မ်ားမွာ ကိုလႈိင္ဘြားသည္ က်န္းမာေရး ခ်ဳိ႕တဲ့ေနသည္ျဖစ္၍ မိမိတို႔အား ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် လိုက္မပို႔ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း ထိုသို႔ လိုက္မပို႔ႏိုင္ခဲ့သည့္အတြက္ သူ႔အေနျဖင့္ အထူးစိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိေၾကာင္းကို အစခ်ီၿပီး မိမိတို႔ လတ္တေလာ ေဆြးေႏြးေနေသာ အေၾကာင္းအရာ အခ်က္အလက္မ်ားကို စနစ္တက် အေလးအနက္ထားကာ ေဆြးေႏြးညိႇႏႈိင္းၾကရန္ႏွင့္ ဤေဆြးေႏြးပြဲၿပီး၍ မိမိတို႔ ေနရပ္ေဒသကို မျပန္ခင္ကာလအတြင္း မိမိတို႔ ေျမလတ္အုပ္စုအေနျဖင့္ ရဟန္းပ်ဳိသမဂၢ (ေျမလတ္) ဆိုသည့္ အမည္နာမတခုကို အသံုးျပဳကာ စနစ္တက်ဖြဲ႔စည္းႏိုင္ဖို႔ တိုက္တြန္းလိုေၾကာင္း၊ ဤသို႔ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ အားေလ်ာ္စြာ ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔ တိုင္းက်ဳိးျပည္က်ဳိး၊ အမ်ဳိးဘာသာ သာသနာအက်ဳိးကို စနစ္တက် အေကာင္အထည္ေဖာ္ကာ အက်ဳိးျပဳႏိုင္ၾကလိမ့္မည္ဟု သူ႔အေနျဖင့္ အျပည့္အ၀ ယံုၾကည္ေနပါေၾကာင္းမ်ား ပါ၀င္ၿပီး၊ သမဂၢရန္ပံုေငြအျဖစ္လည္း ဒကာ၊ ဒကာမမ်ားမွ လႉဒါန္းၾကဖို႔ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္းကိုလည္း ထည့္သြင္းေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ထိုသမဂၢ ရန္ပံုေငြမ်ားေပၚ မူတည္ၿပီး၊ သမဂၢလႈပ္ရွားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ လိုအပ္သည္မ်ားကိုလည္း ၎အေနျဖင့္ ထည့္၀င္ကူညီသြားႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားသြားမည္ဟု အဆံုးသတ္ထားကာ ပံု ဦးဂမၻီရ (ရဟန္းပ်ဳိသမဂၢ-ရန္ကုန္) ဟူေသာ အသံုးအႏႈန္းျဖင့္ ကိုယ္ပိုင္လက္မွတ္ထိုးကာ မိမိတို႔အား လမ္းညႊန္ခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္က်မွသာလွ်င္ ကိုလႈိင္ဘြား ဟူေသာ ဘုန္းၾကီးတပါး၏ ဘြဲ႔ေတာ္မွာ ဦးဂမၻီရျဖစ္ေၾကာင္းကို မိမိတို႔ သိခဲ့ရ၏။
ထို႔ေနာက္ကား မိမိတို႔အားလံုး ညိႇႏိႈင္းကာ သံဃာေတာ္မ်ားသည္ လူမ်ားထက္ လူထုစည္း႐ံုးေရးကို ပိုမိုလုပ္ေဆာင္ႏိုင္သည္ ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ကို အေၾကာင္းတင္ၿပီး၊ အုပ္စုႏွစ္ခုခြဲ၍ အုပ္စုတခု၌ သံဃာ ၃ ပါး ပါ၀င္ၿပီး က်န္သံဃာမ်ားႏွင့္ လူမ်ားကို အဆံုးအျဖတ္ အမွတ္ေပးဒိုင္အျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ အျပန္အလွန္ ျငင္းခံုေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။ ထိုေဆြးေႏြးပြဲတြင္ မိမိႏွင့္ ဦး၀ိမလ အပါအ၀င္ သံဃာသံုးပါးက သံဃာေတာ္မ်ားဘက္မွ ကာကြယ္ေျပာဆိုကာ ဦးဣႆရိယႏွင့္ မန္းသံဃာတခ်ဳိ႕က လူမ်ားဘက္မွ ခုခံေျပာဆိုၿပီး၊ ျငင္းခံုေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။ ထိုစကားရည္လုပြဲသည္ကား မိမိအေနျဖင့္ သကၤန္း၀တ္ကာလ ၅ ႏွစ္ ရဟန္း၀ါ ၂ ၀ါအတြင္း ပထမဦးဆံုး အေတြ႔အၾကံဳပင္ ျဖစ္ခဲ့၏။
2/20/09
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment